sobota, 20 kwietnia 2013

"Bo w mojej głowie zamieć. Czarne, czarne chmury..."

Cześć. Wróciłam po bardzo długiej przerwie, mam nadzieję, że już na dobre. Myślę, że teraz będę miała więcej czasu i chęci na pisanie postów.
Mam mętlik w głowie, straszny. Mam już wszystkiego serdecznie dosyć. Niekiedy sama już nie wiem czego chcę. Z jednej strony potrzebuję bliskości i ciepła, z drugiej odtrącam to i chyba próbuję oszukać siebie samą jaka to jestem oschła i bezuczuciowa. Najlepiej byłoby zaszyć się w kącie, puścić muzykę w słuchawkach i zapomnieć o całym świecie. Chcę mieć wszystko za sobą. Jutro bierzmowanie, a za dwa dni już egzaminy. Strasznie to wszystko szybko minęło. Na początku trzecich klas nie wydawało nam się, że to tak szybko minie. Niby mam to wszystko gdzieś, a jednak strasznie się stresuję. Boję się, że przez stres pomylę się i źle napiszę te testy... No ale trzeba być dobrej myśli :) Im bliżej testów, tym bardziej nie wiem gdzie mam iść do szkoły. Niby podjęłam decyzję, że będzie to technikum ekonomiczne i klasa fototechnik, bo fotografia to moja pasja... Jednak wszyscy odradzają mi pójście do technikum, bo w liceum lepiej przygotują mnie do matury i w ogóle. Mam dobre oceny i dobrze się uczę, ale czuję, że w liceum nie znajdę miejsca dla siebie...
Chciałabym zmienić coś na blogu, tylko jeszcze nie wiem co. W ciągu kilku dni postaram się to zrobić i mam nadzieję, że Wam się spodoba (jeżeli w ogóle ktoś tu jeszcze zagląda).
Myślę, że na dzisiaj to tyle. Trzymajcie za mnie kciuki podczas egzaminów. Do napisania <3 :)

Na koniec łapcie przepiękne Alpy *.*

1 komentarz:

  1. Tak, tak. Ja wiem, że będziesz za mną tęskniła od września <3

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ♥
zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę ♥