wtorek, 28 maja 2013

"Miłość jest jak cień człowieka, gdy przed nią uciekasz - to Cię goni. Gdy ją gonisz - ucieka przed Tobą..."

Znowu długa przerwa. Znowu dużo dzieje się w moim życiu. O dużo za dużo. Nie lubię tego, strasznie. Mam już wszystkiego dosyć. Chcę wakacje. Chcę odciąć się od niektórych ludzi i najlepiej nigdy już na nich nie spojrzeć. Nie jestem już niczego pewna. To takie trudne a zarazem takie banalne. Nie wiem co czuję, albo wiem i oszukuję sama siebie. Dziwnie się czuję, ale mam nadzieję, że los zadecyduje za mnie.
Papiery do szkoły już złożone. Myślę, że to dobry wybór. Chcę rozwijać swoją pasję i myślę, że ten kierunek mi w tym pomoże.
W ten weekend byłam na wycieczce z projektu ICT. Było bardzo fajnie. Nie mam teraz czasu na nic. W piątek wyjeżdżam na 3 dni do Zakopanego. W przyszłym tygodniu w piątek do Warszawy, a  w sobotę komers. Tak, to już za tydzień. Strasznie szybko to zleciało. Polonez mniej więcej opanowany, sukienka kupiona więc jest dobrze.
Nie wiem kiedy będzie następny post, bo nie wiem kiedy będę mogła coś napisać.
Jutro konkurs recytatorski. Boję się, bo trochę mylą mi się wersy w wierszu, ale trzeba być dobrej myśli :)
Na dzisiaj to tyle. Do napisania <3

Zdjęcie z festiwalu. Z Adą <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz ♥
zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę ♥