piątek, 26 lipca 2013

„Nie istnieją reguły opisujące dobrą fotografię, są tylko dobre fotografie.”

Cześć wszystkim! Ostatnio mam jakoś ochotę, żeby napisać coś na blogu, ale jak przychodzi do tego, że już siądę przy komputerze to mam kompletną pustkę w głowie :)
Dzisiaj chciałam napisać trochę o fotografii. Jest to moja pasja od dawna. Pamiętam jak miałam 10 lat i zamiast robić pamiątkowe zdjęcia ludziom to fotografowałam przeróżne widoki i kwiaty. Tak zostało mi do tej pory. Uwielbiam fotografie makro. Są przepiękne. Większość zdjęć wykonanych przeze mnie to zdjęcia makro różnych kwiatków, kropelek, małych elementów itp. Chociaż ostatnio staram się skupić bardziej na fotografowaniu ludzi. Niestety mieszkam w miejscowości, w której nie ma zbyt wiele miejsc, aby pójść na zdjęcia, a w czasie roku szkolnego nie miałam czasu, aby pojechać gdzieś w plener. Myślałam, że w wakacje się to zmieni, ale stwierdzam po tym miesiącu, że nadal nie mam czasu :c. Taki jest mój pierwszy problem. Drugi to taki, że nie mam "modelek", którym mogłabym robić zdjęcia. Wprawdzie jest jedna - Sylwia. Niezastąpiona <3. Ale cały czas jedna twarz na zdjęciach, to robi się powoli nudne. Swój pierwszy aparat otrzymałam jak miałam 9 lat. A w wieku 13 lat zdecydowałam się na kupno lustrzanki. Jest to sony alpha 390. Po czasie stwierdzam, że mogłam trochę poczekać i kupić jakiś lepszy sprzęt, jednak i tak wygodnie mi się z nim pracuje :). Dokupiłam też 2 obiektywy. Jeden heliosa do portretów, a drugi teleobiektyw tamron 70-300.
Od września zaczynam naukę w nowej szkole, a będzie to Technikum Ekonomiczne. Tam dostałam się do klasy o profilu fototechnik. Strasznie podoba mi się ten kierunek i cieszę się, że dostałam się tam. Poznam wiele nowych wiadomości na temat fotografii. Będę miała okazję pracować w studiu fotograficznym oraz poznam tajniki fotografii :).
Na dziś kończę mój post i wstawiam zdjęcia Sylwii z sesji w zbożu :D
Miłego dnia <3
A jak Wam się podoba nowy wygląd bloga? ;)






Jeżeli podobają Wam się moje zdjęcia, to lajkujcie mój fanpage na facebooku. Link w zakładce "znajdziesz mnie tu" :)

18 komentarzy:

  1. Świetny blog! <3 Ciekawie piszesz! Na pewno będę zaglądać tu częściej :*
    Zapraszam do mnie :
    http://thousand-mysteries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie zawsze wena bierze wieczorem. Godzina druga na zegarku; Weronika na kompie pisze opowiadanie. W ogóle to zawsze jakoś fajne pomysły biorą mnie właśnie w nocy. Piękne zdjęcia.
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym.
    + Kliknęłabyś na banner Sheinside na moim blogu? Jest pierwszy od góry po prawej stronie. Z góry dziękuję. c:
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję dostania się na wymarzony profil! :)
    piękne zdjęcia :D

    http://my-fashioncity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze lubiłam robić zdjęcia makro :) Są takie wyraźne. A te Twoje są bardzo ładne :)

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia :)
    nie widziałam starego wyglądu bloga, ale w każdym razie ten bardzo mi się podoba.

    obserwuję.
    http://liwss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia i ten wygląd też ładny ;)

    http://kolorowypyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne zdjecia ;)

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Robisz wspaniałe zdjęcia. Również interesuję się fotografią jednak nie mam profesjonalnego sprzętu.

    Obserwuję i liczę na rewanż.
    http://lovelyblogerek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia cudowne :D
    Też lubię robić zdjęcia :D
    Lubię też jak ktoś mi robi ale niestety nie za bardzo moja kumpela lubi i musi tak to znosić :D no bywa :D hahaaa ;D
    zapraszam też w wolnej chwili do mnie jeżeli będziesz miała ochotę ;D

    dreams00100.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ♥
zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę ♥