niedziela, 10 maja 2015

kolejny raz

Witam Was bardzo serdecznie po kolejnej przerwie. Tak, wiem. Znowu mnie tu długo nie było, napiszę dwa posty i znowu zniknę. Być może tak będzie, ale żeby nie tracić z Wami kontaktu chcę Was zaprosić na pewne portale.
Pierwszy z nich to snapchat. Bardzo wiele osób go posiada. Moja nazwa na snapie: kicuuu


Następnie zapraszam na mojego instagrama. Tam też od czasu do czasu coś wstawiam.


Jestem również na tumblerze i we heart it. Jeśli chcecie to zaobserwujcie mnie, a ja na pewno też do Was zajrzę. Tumblr: http://nocne-koszmary.tumblr.com



To już koniec jakże krótkiego posta, ale mam nadzieję, że w najbliższym czasie zajrzę tu jeszcze. 


1 komentarz:

  1. snap to najlepsze co może być, ja to uzależniona jestem haha <3

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ♥
zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę ♥