czwartek, 22 października 2015

autumns inspirations

heeej!
Jesień już przyszła do nas na dobre. Ja nie przepadam za tą porą roku, ze względu na pogodę. Nienawidzę kiedy jest ciemno, zimno, ponuro, w dodatku pada deszcz, a ja muszę w tym momencie wracać ze szkoły. Ale wtedy nie pozostaje mi nic innego jak zrobienie gorącej herbaty, zapalenie kilku nastrojowych świeczek i okrycie się kocem. Uwielbiam ten moment. Również bardzo lubię słoneczne jesienne dni. Można wtedy wyjść na bardzo przyjemny spacer i przyglądać się spadającym kolorowym liściom. Poniżej mam dla Was trochę inspiracji z weheartit :)
Mam nadzieję, że nie macie mi za złe tego, że nie bywam tu zbyt często. Niestety wracam do domu coraz później. Ale staram się robić co mogę :) A teraz zostawiam Was z inspiracjami jesiennymi.






19 komentarzy:

  1. Uwielbiam oglądać takie inspiracje, szkoda tylko, że jesień nie wygląda tak na żywo :(

    NOWY POST leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje <3
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham to oglądać ^^

    Zapraszam serdecznie na mojego blogaska graficznego. Z góry dziękuję. Mam nadzieje, że moje prace Ci się spodobają i może pozostawisz po sobie komentarz, opinie? :)
    http://only-4-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne inspiracje! :) uwielbiam czas spędzony pod ciepłym kocem w jesienne dni ;)

    pozdrawiam!

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, siedzenie pod kocem w długie wieczory to zdecydowanie coś co lubię :))
    Świetne inspiracje <3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciepłe picie, kocyk, książka, dobra muzyka. Jesień jak żadna inna pora roku wpasowuję się w tego rodzaju czynności! /M

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje!
    Bardzo kojarzą mi się z jesienią ;)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten jesienny klimat na zdjęciach , więcej takich postów Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne!

    ZAPRASZAM NA KONKURS, DO WYGRANIA 120$ NA ZAKUPY!
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też jesienne inspirację ♥
    Zapraszam ♥
    MÓJ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja gdy jest jesień uwielbiam zapalić świece zapachowe.
    Fotografiabdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne inspiracje, uwielbiam oglądać takie zdjęcia

    Zapraszam
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne inspiracje! Piękne zdjęcia ;)
    Może obs za obs? ;)
    Zapraszam do mnie: http://stories-stay-with-us-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super inspiracje! Lubię takie klimatyczne i sezonowe zdjęcia. ;)
    Pozdrawiam!
    geekbsf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham jesień i bardzo świetny post !!!!
    mega mi sie podoba !
    zapraszam karen-en1.blogspot.com
    obserwuje !

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ♥
zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę ♥