czwartek, 30 sierpnia 2012

Czwartek, 30 sierpnia 2012.

Hej! Co tam u Was ciekawego? Jak tam mijają Wam ostatnie chwile tegorocznych wakacji? Ja kompletnie nie wiem co mam zrobić, bo nie umiem się przekonać, że tuż tuż rok szkolny się zacznie ;) Ostatnio zrobiłam sobie różowe końcówki, bardzo fajnie to wyglądało. Miałam je tylko na kilka godzin, bo potem umyłam głowę, a kolor z bibuły się zmył :) A Wy farbowaliście kiedyś włosy bibułą? Niekiedy jest bardzo fajny efekt, a szybko się zmywa, więc jak się kolor znudzi to nie ma problemu. Możecie spróbować, ja to robiłam wiele razy. Pokażę Wam zdjęcie moich końcówek:
Podoba się Wam? Może też spróbujecie takich 'eksperymentów' z Waszymi włosami ;p
W następnym poście dodam nowe zdjęcie Sylwii. A Wy korzystajcie ile się da z tej końcówki wakacji. Pa <3

1 komentarz:

  1. Cześć cześć, śledzimy siebie nawzajem i mam do Ciebie wieeelką prośbę: skomentuj ten post: http://szelkaszel.blogspot.com/2012/04/fashionphilosophy-czyli-historia-mojego.html Będę niezmiernie wdzięczna, bardzo mi na tym zależy. Jeśli masz chwilkę to pokomentuj też resztę postów z FW a na pewno jakoś się odwdzięczę! :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ♥
zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę ♥