niedziela, 14 października 2012

Niedziela, 14 października 2012.

Hej! Jak tam mijają Wam dni w szkole? U mnie w miarę ok. Na początek były złe oceny. Teraz już są coraz lepsze:) Czytam sobie właśnie książkę na pracę semestralną z historii - "Kwiat pustyni". Przypuszczam, że wiele osób czytało tą książkę. Nienawidzę czytać, ale ta książka naprawdę mnie wciągnęła. Jestem chyba ostatnią osobą, która będzie zdawać tą książkę, bo pan zabronił już ją czytać. Przypuszczam, że zrobił to dlatego, że już za dużo osób ją czyta i nie jest chyba aż tak bardzo związana z historią. A Wy macie w swoich szkołach prace semestralne z historii, z polskiego? Ja mam, z obydwu tych przedmiotów;/ Najpierw na historię przeczytałam "Dywizjon 303", ale kompletnie nic nie pamiętam z tej książki. Nie wiem jakim cudem, ale mogę ją jeszcze zdawać do środy:) A więc zdążę przeczytać "Kwiat pustyni" i jeszcze oglądnąć film. Dla tych, którzy nie czytali, baaaaaardzo polecam tę książkę... Świetna jest i bardzo wciągająca. Na koniec takie tam zdjęcia. Miłej niedzieli i całego tygodnia! <3






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz ♥
zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę ♥