niedziela, 21 października 2012

Niedziela, 21 października 2012.

Hej!!! Jak tam minął kolejny tydzień? U mnie w miarę ok, oceny beznadziejne, ale będzie dobrze :) Wczoraj byłam na wycieczce szkolnej w Zamku Książ. Było bardzo fajnie. Zamek fajny, ciekawy, polecam. Po drodze odwiedziliśmy dwa razy Mc'Donalda i było ok :> W podziemiach zamku zapewniono nam symulację bombardowania, co bardzo mnie rozśmieszyło. Myślałam, że to będzie straszne, ale było śmieszne. Strasznie lubię wycieczki szkolne, robienie śmiesznych rzeczy w autobusie, śpiewanie itp. Po raz kolejny przełamaliśmy stereotyp, że na tyłach jest zawsze grzana. Siedziałyśmy zaraz za nauczycielami i śpiewaliśmy przez całą drogę (3h). Powiem szczerze, że mieli chyba nas dosyć, ale musieli to jakoś wytrzymać ;)
Dzisiaj byłam na zdjęciach z Sylwią, oto efekty: 






Miłego tygodnia wszystkim! <3

1 komentarz:

  1. fajne zdjęcia *.*
    lubię tą notkę i czeekam na następną .
    zapraszam do mnie : http://zagubiona-w-szczesciu.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ♥
zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę ♥