niedziela, 17 lutego 2013

Niedziela, 17 lutego 2013.

Witajcie! <3 Widzę, że coraz więcej osób ogląda ten blog i komentuje moje posty. Cieszę się niezmiernie z tego powodu :) Jak minął Wam weekend? U mnie dobrze, chociaż jutro mam kartkówkę z biologii więc muszę się nauczyć. Muszę się również nauczyć na egzamin do bierzmowania i przeczytać książki na prace semestralne.Obecnie czytam książkę pod tytułem "Biała Masajka", którą baaardzo polecam. Mam zamiar przeczytać też drugą część :) Polecam również "Kwiat pustyni". Szczerze mówiąc, nie lubię czytać, ale te książki powoli mnie przekonują, że czytanie jest fajne. Postanowiłam, że tematem dzisiejszego posta będą buty *.* Uważam, że nie mam wiele rodzajów butów, ale lubię na nie patrzeć. Od dawna zastanawiam się nad kupnem litów, które są cudowne <3 Osobiście podobają mi się wszystkie te kolory, które są na zdjęciu.

Drugi i trzeci rodzaj butów to vansy i conversy. Świetne, wygodne i modne, tyle wystarczy o nich powiedzieć. Sama znalazłam już swój ideał (te na osobnym zdjęciu). Moim zdaniem są świetne. Myślicie, że to dobry wybór vansów? ;) A z conversów najbardziej podobają mi się miętowe i te za kostkę.
Czwarty rodzaj to oczywiście szpilki, które uwielbia chyba każda kobieta. Są piękne, każde.
Podobał Wam się tego typu post? Piszcie o czym chcecie następne. To tyle na dzisiaj. Miłego tygodnia, życzę. Do zobaczenia <3. 



1 komentarz:

  1. vansy są fajne, tylko na początku. moja znajoma kupiła vansy, a ja podróbki vansów w deichmannie. moje są w lepszym stanie niż jej. teraz kupiła sobie różowe conversy, zobaczymy ile przetrzymają. wg. mnie szkoda kasy na te trampki, lepiej kupić podróbki :DD

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ♥
zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę ♥