niedziela, 28 kwietnia 2013

"Kochaj mnie. Kochaj mnie nieprzytomnie. Jak zapalniczka płomień, jak sucha studnia wodę"

Hej! Co tam u Was? Ja niestety już po egzaminach... Niestety, bo chciałabym cofnąć czas i  jeszcze raz napisać te egzaminy. Nie poszło mi, było beznadziejnie. Spodziewałam się, że naprawdę pójdzie mi o wiele lepiej, ale może zbyt wiele sobie wyobrażałam. Pocieszam się jedynie tym, że i tak dostanę się do technikum, do którego chcę iść :)
Nareszcie przyszła wiosna. Zrobiło się ciepło i świeci słońce. Zaczął się sezon na spacery i wycieczki rowerowe. Lubię wiosnę, nawet bardzo. Jest już coraz bliżej wakacji i końca roku szkolnego. Boję się. Bardzo się boję nowej szkoły, nowych znajomości, ale będę musiała przez to przejść tak jak każdy. Nie mam już ochoty chodzić do szkoły. Mam już wszystkiego dość po tych egzaminach. Teraz chciałabym zaszyć się w jakimś cichym kącie i zapomnieć o całym świecie, który mnie otacza. Nie myśleć. O niczym. Zapomnieć.
Dawno nie byłam na zdjęciach. Nie mam ochoty ani pomysłu na jakąś sesję. Zaniedbałam moją pasję co mnie bardzo martwi. Mam nadzieję, że kiedy już pójdę do szkoły średniej to bardziej się w to zaangażuję.
Nie mam żadnego pomysłu na posty. Myślę, że będą się tu pojawiały co tydzień w weekendy.
Na koniec pytanie: Jak podoba Wam się nowy wystrój bloga? :) Jeżeli ktoś tu jeszcze zagląda to piszcie w komentarzach.


Łapcie na koniec taką brzydką twarz. Miłego tygodnia! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz ♥
zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę ♥