wtorek, 16 lipca 2013

"Miłość to żaden film w żadnym kinie ani róże ani całusy małe, duże.Ale miłość - kiedy jedno spada w dół,drugie ciągnie je ku górze." 

Hej! Tak bardzo dawno mnie tu nie było... Nie wiem czy ktoś odwiedza tego bloga, ale jeśli ktoś tu zajrzy to przepraszam za to ;) Zaniedbuję bloga i dobrze o tym wiem, ale w moim życiu ostatnio dzieje się bardzo dużo. Nie mam czasu na nic... Przez ostatnie dni miałam remont w pokoju. Nowy kolor ścian, nowa podłoga...zmiany, zmiany, zmiany! Tak też jest w moim życiu, bardzo dużo się zmienia. Nowa szkoła, nowi ludzie. Boję się trochę, ale chyba będzie dobrze :) Zmieniłam też kolor włosów, na rudy. Zmywa się już, bo to tylko szampon, ale podoba mi się :) Mam zamiar jeszcze raz zmienić kolor, ale nie będzie to duża zmiana. Dużo się ostatnio u mnie zmieniło, ale czy jestem naprawdę szczęśliwa? Niby się wszystko poukładało, ale mam wrażenie, że wcale nie jest okej...
Wakacje wakacjami, ale trochę się nudzę. W sierpniu jadę na 6 dni nad morze, do Mielna. Myślę, że to będzie miło spędzony czas.
Tymczasem dodaję jakieś wakacyjne zdjęcia :)
Do napisania! <3





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz ♥
zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę ♥