niedziela, 22 września 2013

don't have time

heeejka 
Jak tam minął Wam ten tydzień? Jak dla mnie był strasznie męczący. Wstawanie codziennie o 6 i przyjeżdżanie do domu około 16.30 stało się już dla mnie rutyną. Męczę się tym, ale niestety nic na to nie poradzę. Jak na razie bardzo podoba mi się moja nowa szkoła. Klasa jest świetna! Wszyscy się dogadują i są dla siebie mili. 
Ostatnio nie mam na nic czasu. Mam wrażenie, że wszystko zaniedbuję. Zdjęć nie robiłam już od dawna, nie mam czasami nawet czasu, żeby się spotkać z chłopakiem. Jest dużo nauki, dużo na zadanie domowe, ale dam radę! Pogodzę to wszystko ze sobą :)
Dzisiejsza niedziela jak zwykle nudna. Całodzienne siedzenie w domu i wyjście tylko na rodzinny spacer. Nie lubię takich straconych dni. Nic wtedy nie robię i czuję się bezużytecznie. Później przyjechała moja bratanica - Zosia. Jest taka radosna i pełna energii, że trochę mnie tym zaraziła. Robiłyśmy sobie słit focie :D Ma dopiero 1,5 roku, ale dzióbek potrafiła już robić :)
Łapcie na koniec Zosię :)
Do następnego postu 


4 komentarze:

  1. Oh dokładnie :(. Ja na szczęście wstaje o 7 i wracam ze szkoły gdzieś po 3 ://


    damage-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety im człowiek starszy, tym później wraca do domu :C

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba nikt nie ma teraz czasu, szczególnie dla Sb ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć , podoba mi się twój blog ; )
    Zapraszam , jak mozesz pomoz w konkursie ; )
    http://ibealiveinmagic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ♥
zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę ♥