niedziela, 29 września 2013

very nice meeting

heeeej! ♥
Jak minął Wam ten tydzień? Jak dla mnie był świetny. Jestem strasznie zadowolona z nowej szkoły. Poznajemy się coraz lepiej. Powstały już chyba nawet jakieś przyjaźnie :). 
Robi się już coraz zimniej. Ciągle pada deszcz, mgła, coraz szybciej robi się ciemno... Nie lubię takiej pogody. Chce mi się wtedy tylko spać. Też tak macie? 
Wczoraj, pomimo tego, że była sobota, byłam w szkole. Do naszej szkoły przyjechała młodzież z Izraela. Niesamowite przedsięwzięcie! Naprawdę mili ludzie. Nie spodziewałam się tylu nowych znajomości. Było naprawdę bardzo miło. Zostaliśmy podzieleni na 7 grup tematycznych. Moja grupa była grupą muzyczną. Naszym zadaniem, było nauczyć tamtejszą młodzież jakiejś polskiej piosenki, a oni mieli nas nauczyć jakiejś po hebrajsku. Jednak jeden z nauczycieli naszej szkoły znalazł piosenkę, gdzie połowa słów była po polsku, a połowa po hebrajsku. Był to taki mix :D Musieliśmy też niestety tańczyć do tego jakiś dziwny taniec. Na koniec wszystkie grupy prezentowały, to co zrobiły. Po naszym występie wszyscy klaskali i cieszyli się. Niesamowite przeżycie. Po wszystkich występach przyszedł czas na wymienianie się swoimi facebookami i na robienie wspólnych zdjęć. :D
Mamy nadzieję, że w przyszłości to my odwiedzimy ich w Izraelu. A Wy jeździcie na wymiany? Poznaliście kogoś ciekawego na nich? ;)
Łapcie na koniec kilka zdjęć ze wczoraj :)




2 komentarze:

dziękuję za każdy komentarz ♥
zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę ♥