niedziela, 1 grudnia 2013

back to writing

hej! ♥
Ale mnie tu dawno nie było... Niestety ostatnio w ogóle nie mam czasu. Z komputera już prawie w ogóle nie korzystam, a jeśli już go włączę to na chwilę ;/ 
W szkole już prawie koniec semestru. Oceny mam w sumie dobre, chociaż z kilku przedmiotów nie jestem zadowolona. Powoli wpadam w rutynę. Kiedy wychodzę z domu jest praktycznie ciemno, kiedy wracam też jest ciemno. Nie lubię tej pory roku. Zimno, wiatr, deszcz, przemoczone buty... Najgorsze co może być. Ale jestem szczęśliwa. Nawet bardzo. Pomimo wszystkich kłótni i sprzeczek jest dobrze. 
2 tygodnie temu byłam na warsztatach gospel. Było super! Uwielbiam ten rodzaj muzyki. Pomimo, że mój głos był bardzo przemęczony dałam radę :) Uwielbiam ten czas warsztatowy. Można poznać tylu ciekawych ludzi, którzy mają pasję podobną do ciebie i spędzić z nimi miło czas. 
To byłby koniec na dzisiaj. Postaram się dodać następnego posta za tydzień, ale nie obiecuję, że będzie. Tymczasem trzymajcie kilka fotek :)
A tu link do mojego instagrama: http://instagram.com/kicuu







1 komentarz:

  1. Jej, widzę że nie ja jedyna reaktywuje się na blogu ;)
    I też nie cierpię tej pogody <3
    Świetne zdj, pozytywnie <3 a tacy ludzie są najlepsi :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ♥
zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę ♥